Wielervereniging Noord-Holland

Wielervereniging Noord-Holland is een dynamische wielervereniging opgericht 18 oktober 2007 door Raymond Rol & Paul Tabak.

Wielervereniging Noord-Holland wil wegrenners, mountainbikers, baanwielrenners en veldrijders een gevarieerd training / wedstrijd programma aanbieden voor alle categorieën.

Bestuur:

Raymond Rol Voorzitter
Peter Jaap Don Secretaris
Tristan Groot Penningmeester
Gitta de Winter Alg. bestuurslid
Nico Schaper Alg. bestuurslid
Paul Tabak Alg. bestuurslid
Gitta de Winter Leden administratie
Gitta de Winter Kleding
Paul Tabak Coördinator trainers
Contact info@wielervereniging-nh.nl

Trainers:

Weg, jeugd 8 t/m 14 jaar John Bruin & Remon Poland
Weg, nieuwelingen / junioren, Sjoerd Veenings & Mathieu Mouton
Weg, beloften, elite & overige categorieën, Ed Bankras

ATB, jeugd 8 t/m 14 jaar, Wietze Klaver, Nico Schaper en Peter Spoolder
ATB, nieuwelingen / junioren, Roy Band

Een vereniging nieuwe stijl

Een vereniging nieuwe stijl zo zou ik onze w.v. Noord-Holland willen noemen waarbij de sporter centraal staat in een echte verenigingssfeer. Het fietsen kan zowel op de baan, weg, veld of op de mountainbike zijn. Als jonge of beginnende wielrenner is het allemaal toch even anders dan bij andere sporten.

Je traint hoofdzakelijk op de openbare weg waarbij altijd het gevaar loert en je vanaf het begin duidelijk je vaardigheden moet leren. Je dus houden aan de regels van het verkeer en jezelf maximaal beschermen door advies aan te nemen van ouderen en ervaren wielrenners.

Wedstrijdsport past bij ons maar ook voor sporters die alleen willen trainen en begeleid worden is bij ons plaats. We hebben een enthousiast team van begeleiders & trainers met de benodigde trainingspapieren die gevarieerde trainingen geven op elk niveau. Renners en rensters worden tijdens of naar een wedstrijd begeleid in zowel binnen- als buitenland.

Zowel voor jeugd als de ouderen zijn er iedere week trainingen. In het korte bestaan van onze vereniging hebben we al veel bereikt en proberen we de club steeds meer body te geven. Ook het organiseren van evenementen hoort bij de filosofie van ons bestuur.

Bij vragen of eventuele onduidelijkheden kun je je altijd wenden tot je begeleider of bestuurder van de vereniging.
Zij zullen er voor zorgen dat je vraag wordt beantwoord.