Clubkleding

Gitta de Winter zorgt binnen W.V. Noord-Holland voor de club kleding.

Iedere lid / licentiehouder is in de gelegenheid om club kleding aan te schaffen, hiervoor gelden de prijzen vermeld op het kledingbestelformulier in Excell wat u hier kunt downloaden:

Kleding Bestelformulier 2022

Wanneer je club kleding wilt bestellen, mail dan je ingevulde bestelformulier naar:
info@wielervereniging-nh.nl.

Bij het afhalen van kleding dient deze direct contant te worden betaald.

Licentiehouders.

Kledingreglement, besluit van bestuur.

1. W.V. Noord-Holland heeft in 2008 besloten door middel van een kledingreglement de verstrekking van kleding te reguleren.
  2. Het bestuur stelt vast dat er nu binnen W.V. Noord-Holland het ”kledingreglement” gehanteerd wordt en daarnaast een interpretatie van dat reglement bij MTB
  3. Alle categorieën met uitzondering van de categorie amateurs, sportklasse en basislid leden zijn verplicht om weg / baan / cross / club/ wedstrijden te rijden in recente sponsor kleding van W.V. Noord-Holland.
  4. Tijdens alle trainingen gegeven / georganiseerd zijn de leden verplicht om te trainen in sponsor kleding van de vereniging.
  5. Het bestuur stelt, in overleg met de kleding beheerder dat de kosten voor de kleding redelijk blijven.