Wielervereniging Noord-Holland

is een uitdagende wielervereniging.

Wielervereniging Noord-Holland wil wegrenners, mountainbikers, baanwielrenners en veldrijders een gevarieerd training / wedstrijd programma aanbieden voor alle leeftijdscategorieën.

WVNH

lid of donateur worden?

Als Lid en/of Donateur van W.V. Noord-Holland steun je het wielrennen in de breedste zin van het woord. Tevens is een lidmaatschap van W.V. Noord-Holland een zeer goedkope manier om een KNWU basislidmaatschap voor één kalenderjaar (van 1-1 t/m 31-12) te verkrijgen.

Hiervoor hebben wij drie mogelijkheden:

Wielervereniging Noord-Holland zorgt op alle niveaus voor voldoende begeleiding. Voor alle categorieen is er een afwisselend trainingsprogramma waarbij alle facetten van de wielersport aan bod komen: MTB, Baan, Veld en Weg.

Het clubgebouw staat in Alkmaar.

WVNH

* Je bent lid en/of donateur per jaar; het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.

Afmelden dient uiterlijk 31 december van een kalenderjaar plaats te vinden.