toelichting optie 1: lid

basislid

De optie basislid is bedoeld voor de (recreatieve) wedstrijdrijder. Via deze optie word je lid van WV Noord-Holland en download je het KNWU-lidmaatschap. Je bent dan verzekerd voor Wettelijke Aansprakelijkheid, Persoonlijke Ongevallen en Rechtsbijstand. Ga naar de KNWU-site voor meer informatie. Het KNWU-lidmaatschap is de vervanger van het vroegere basis lidmaatschap.

In optie 1 maak je geen gebruik van trainingen en overige faciliteiten van WV Noord-Holland.

KNWU licentie

Als KNWU basis lid kun je een startlicentie of wedstrijdlicentie aanvragen. Meer informatie hierover vind je op de website van de KNWU

Kledingreglement

Als je een KNWU licentie aanvraagt, geven wij op voorhand dispensatie van het kledingreglement van de KNWU. Dit betekent dat leden van WV Noord-Holland in de categorieën Sportklasse, Amateurs en Masters hierdoor vrij zijn om te starten in wielerkleding van hun keuze.

contributie

€ 24,50 per kalenderjaar*
Via deze optie word je lid van onze vereniging en kan je het KNWU-lidmaatschap downloaden en bij de KNWU een startlicentie of wedstrijdlicentie aanvragen.

basislid worden:

Vul onderstaande formulier in om basislid te worden.
na het versturen nemen we binnen enkele dagen contact met je op.

Ik heb een KNWU ID (bondslidnummer)

Indien jij op de dag van aanmelding jonger bent dan 18 jaar, hebben we ook de gegevens van je ouder / voogd nodig.

* Je bent lid en/of donateur per jaar; het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.

Afmelden dient uiterlijk 31 december van een kalenderjaar plaats te vinden.