toelichting optie 1: lid

KNWU basis lid

De optie Lid is bedoeld voor de (recreatieve) wedstrijdrijder. Via deze optie word je lid van WV Noord-Holland en download je het KNWU basislidmaatschap. Je bent dan verzekerd voor Wettelijke Aansprakelijkheid, Persoonlijke Ongevallen en Rechtsbijstand tijdens trainingen, toertochten en alle (inter)clubwedstrijden die door een bij de KNWU aangesloten vereniging of stichting wordt georganiseerd. Het KNWU basislidmaatschap is de vervanger van de vroegere Dag licentie.

In optie 1 maak je geen gebruik van trainingen en overige faciliteiten van WV Noord-Holland.

KNWU licentie

Als KNWU basis lid kun je een wedstrijd licentie aanvragen. Meer informatie hierover vind je op de website van de KNWU

Kledingreglement

Als je een KNWU licentie aanvraagt, geven wij op voorhand dispensatie van het kledingreglement van de KNWU. Dit betekent dat leden van WV Noord-Holland in de categorieën Sportklasse, Amateurs en Masters hierdoor vrij zijn om te starten in wielerkleding van hun keuze.

contributie

€ 26,50 per kalenderjaar*
Via deze optie word je lid van onze vereniging en kan je het KNWU basislidmaatschap downloaden, waarmee je aan evenementen kunt deelnemen, en bij de KNWU een wedstrijd licentie kunt aanvragen.

basislid worden:

Vul onderstaande formulier in om basislid te worden.
na het versturen nemen we binnen enkele dagen contact met je op.

* Je bent lid en/of donateur per jaar; het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.